zaterdag 6 juli 2013

Een schuifkaart

Hallo allemaal,

Ondanks de warmte, toch even een kaartje gemaakt. Dit keer een schuifkaart.
En ooh wat blijft de Mosaic Madness op blz 123 van de catalogus leuk, zo veelzijdig.
zie hier, ik heb er een bloemmodel van gemaakt.

Dan zullen jullie vast willen weten, hoe maak je zo kaart?
Hier een korte beschrijving aan de hand van foto's.
de maten die ik hier gebruikt heb, 10,5 cm bij 14 cm.

 


 de middelste strook is 8,5 cm breed en 14 cm lang

Wil je ook deze set.... stuur me dan een mailtje, dan kan ik hem voor je bestellen. En als je de bundel neemt. stempels en pons krijg je 15 % korting.
tot de volgende keer.
Miranda

1 opmerking:

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...