dinsdag 16 juli 2013

grappig!

Ja, ik ben een beetje in een rare bui, en heb net deze kaart gemaakt.
En zeg nou, daar wordt je toch wel een beetje vrolijk van?
Ik ben hier aan de slag gegaan met de Uilenpons. Ja dat kan ook, die pons is zo veelzijdig dat je van alles kan maken.
De achtergrond heb ik gemaakt met de Simply Circles. Een set uit 2004 en is toch wel een van mijn  favorieten. De Tekst is er een van de Sassy Salutations.
De kleuren die ik gebruikt heb: Garden Green, Melon Mambo en de Summer starfruit.
groetjes en tot de volgende keer.
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Hihi wat een grappige wezentjes! Echt geweldig :)

    oja... die

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde zeggen: die woordverificatie is niet fijn! je kunt beter reactie modereren...

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...