zaterdag 28 september 2013

Nog een paar nachtjes slapen...

En nu kan ik er iets meer over vertellen. De Creatieve Tour is voorbij.
En binnenkort komen de leuke Thinlits Flip Card dies eraan.
Hoe die eruit zien.... nog even geduld

Wanneer precies ze precies te bestellen zijn.... binnenkort.
dan Nog zo iets leuks.
My Digital Studio, Wat is het en wat kan je er allemaal mee doen?
digitaal scrapbooking, kaarten maken enz. Meer informatie vind je hier
Het leuke ervan is dat je het gratis kan proberen, download de Trial versie en ga aan de slag.
Deze Trial is niet zo uitgebreid met  digitale SU! producten, dan moet je de volledige versie aanschaffen voor (17,95 euro).
Dan dat geheim waar we niet over mogen praten... Ik mag niets verklappen, maar het volgende week gaat gebeuren. 1 of 2 oktober, En wij Nederlanders zullen hier heeeel erg blij mee zijn, zo meer zeg ik niet. Dus schrijf de datum in je agenda.
Om deze gebeurtenis schuif ik mijn verzamelbestelling een dagje op.

Dan tot slot nog een kaartje laten zien...
eentje gemaakt met de Chalk Talk set, incolors. embossing mal  mosaic madness, designpapier, knoopje en twine.

Nog een leuk weekend en tot 1 of 2 oktober.
Miranda




1 opmerking:

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...