dinsdag 24 september 2013

restjes

Hallo Allemaal,

Ik dacht... wat kan ik maken met een paar restjes papier?

Nu is het resultaat helemaal niet slecht.
Wist je dat je in de online winkel nu een uitverkoophoek heb?  Het Clearance Rack. Hier kun je producten vinden met leuke kortingen.
Zelf je producten online bestellen en betalen. De betaling gaat op dit moment nog met de credit card.  Je krijgt je bestelling rechtstreeks van Stampin' Up! voor 5,95 verzenkosten.
Je kan deze producten ook via mij bestellen, maar dan bestaat de kans dat deze al zijn uitverkocht op de dag dat ik de verzamelbestelling gaat doen. 
In de webwinkel kan je van alles vinden.
Ben je groot fan van digitaal stempelen/ scrapbooking, dan is My Digital Studio misschien wel iets voor jou.
Ik zou zeggen klik eens op het plaatje van de online winkel en ga lekker neuzen. Plaats je bestelling online of doe het via mij.

Miranda










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...