vrijdag 11 oktober 2013

Het is zover....

Goedemorgen allemaal,

Ik ga nu het geheim verklappen!
Taadaa, eindelijk is het dan zover, we hebben er 1 jaar opgewacht, Nederlandse Tekst stempels.
En wat voor stempels, een leuke set, al zeg ik het zelf.


Er zit altijd wel een tekst bij..
de prijs  35,95 euro en het artikelnummer is 134966
 Deze set is alleen te verkrijgen in een clear versie, hier heb je dus een clearblok bij nodig.

Wil jij ook deze set?
Bestel hem dan via de mail voor 22 okt (want dan plaats ik weer een verzamelbestelling) 
 Kan je niet langer wachten, en wil je hem eerder in huis hebben.. doe dan zelf je bestelling via de webshop.
Je kan de stempels dan vinden onder het kopje stamps en dan de translate.

de stempels beter bekijken klik dan hier

Heb je vragen... mail me dan

groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...