vrijdag 15 november 2013

Hebben jullie hem ook al??

Hallo,

Jullie zullen wel afvragen, heb je hem al? wat bedoeld ze daar mee?
In de Marie Claire van deze maand zit er een leuke bijlage van Stampin' Up! bij.
Zoek je nog een leuk idee voor de kerst.....misschien staat er iets leuks voor je in.

Verders ben ik druk met de voorbereidingen bezig voor de creatieve hobbybeurs volgend weekend in Rijswijk. Wil je meer weten.. in de zijbalk heb ik de link.

Natuurlijk heb ik ook nog een kaartje gemaakt.

Deze keer weer een schuifkaart, maar dan met de mooie Postage Due set. (blz 103, bestlnr 132064, prijs hout 26,95 euro)
De kleuren die ik gebruikt heb, Cherry Cobbler, Always Artichoke en very vanilla.

groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...