vrijdag 31 januari 2014

envelop kaart met sale-a-bration

Hallo Allemaal,

De Petal Parade is een kado set in de Sale-a-Bration. Eerst dacht ik nee, daar kan ik niet zo veel mee, maar toen ik ook het design papier Sweet Sorbet (ook een sale-a-bration kado), in mijn handen had, dacht ik ja..
Deze 2 producten combineren heel erg goed met elkaar.
Ik heb er een envelopkaart gemaakt, op Pinterest kom je ze vaak tegen.  Ik heb er toch een beetje mijn eigen draai aan gegeven.


Zoals je kunt zien heb ik ook de envelop punch board gebruikt.
De inktkleuren van het designpapier gebruikt, en o ja, ook de birthday stempel uit de See Ya Later 
(sale-a-bration kado).
Wil jij ook een van deze kado's, plaats dan een bestelling van minimaal 60 euro.
Op 3 februari gaat er weer een bestelling uit.
Heb je vragen over een van deze producten, mail me dan.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...