vrijdag 21 februari 2014

You make...

Hallo allen,

Vandaag  weer een kaart met iets extra's. Een building block kaart.
En met het weekend voor de deur, heb je misschien wel tijd om ook zo'n kaart te maken.

Ik ben aan de slag gegaan met het watercolor wonder designer series papier, en dat in combinatie met de Happy watercolor stempel set kwam ik tot dit leuke geheel. Op blz 22 en 23 van de spring catalogus kan je deze artikelen vinden.
Wil jij ook zo'n leuke kaart maken?
Neem dan eens een kijkje hier. En maak je eigen creatie.

Wil je iets vragen, bestellen of een workshop bij jou thuis? Stuur me een mailtje.
groetjes Miranda



1 opmerking:

  1. Hoi Miranda,
    Denise was er ook erg blij mee.
    Ik heb even de link naar jou toegevoegd.
    Deze kaart vind ik ook erg mooi van model, ook heb ik even het filmpje gekeken,
    zet het op mij lijstje dan ga ik hem ook maken.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...