vrijdag 9 mei 2014

Spiral Spins

Hallo,
Deze week week een nieuwe Weekly deal, voor meer info klik je op het plaatje in de zijbalk.
Wil je hier iets van bestellen... stuur dan een mail, want as maandag ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.
Heb je in de spring summer catalogus de Spiral Spins set gezien, hij staat op blz 29 en kost 16,95 euro. Een soort van hebbedingetje.
Ik heb de volgende kaartjes gemaakt.

Deze is met het mooie Retro Fresh design papier (blz 19), de Arrows Textured Impressions embossing folder (blz 26). En dan combineren met de kleuren (baked brown,coastal cabana, Tango tangerina en so safron) die in het designpapier zit, geeft een prachtig resultaat.
de spirals stempelen en met de hand uitknippen, vervolgens met de circles collection framelits (blz 186) de gekleurde cirkels maken. Een pons is net te klein.



Toen keek ik in mijn zak met alle gekleurde cardstock restjes en dacht, ik pak alle blauwe kleuren en tadaa....

een stukje lint en de tekst uit de Nederlandse Sentimenten erop en klaar.

Heb je vragen over het een of ander, stuur dan een mail.
Wil je een keer een workshop  bij jou thuis, neem dan contact met me op om een datum af te spreken.

groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...