zondag 29 juni 2014

Laatste kans

Hallo Allen,

Nog 1 dag zijn de producten van de Retired lijst te bestellen, daarna is het echt over en uit.

 Bijvoorbeeld de producten die ik voor de ze kaart heb gebruikt;
De bloemen uit de  Secret Garden set (blz 94)
profiteer nog 1 dag van de bundelprijs Petite Petals (zomer boekje blz 33)
De bundelprijs van de Flower shop. (blz 94)
Of het prachtige design papier blok 48 velletjes voor 8,50 euro (zomerboekje)

Of misschien wil je iets anders van de lijst.
Deze kan je Hier vinden         
Heb je nog iets gezien, geef het aan me door voor maandagavond 20 uur.
Heb je vragen over het een of ander, laat het me weten...

groetjes Miranda
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...