maandag 25 augustus 2014

Cascading card

Hallo allen,

Afgelopen dagen zat ik eens te neuzen tussen oude kaarten en kwam toen het Cascading model tegen.
Ik wist nog van toen dat ik ruzie met me zelf had om het design papier er goed op te krijgen.
Nu heeft Dawn een filmpje gemaakt en geeft hier een leuke tip om het design papier goed op je kaart te krijgen.

Het blijft toch wel oefenen om goed te stempelen met de Photopolymer stempels. Ik gebruik er een stempel pierce mat onder (blz 218) En dat gaat redelijk goed.
Hier de Flower patch (blz 156) gebruikt. En de vlinder komt uit de Papillon Potpourri (blz 149) Hier is ook een bijpassende pons bij Elegant Butterfly (blz 219)
De tekst komt uit de Nederlandse sentimenten en om het label te maken heb ik de  Decorative label (blz 220) gebruikt.
Het design papier komt uit het Color collection Neutrals (zie blz 185)


Wil jij ook zo'n kaart maken? Neem dan  Hier een kijkje.
Veel plezier bij het maken van deze kaart.
Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten..

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...