zondag 31 augustus 2014

Joy...

Hallo Allemaal,

Heb jij al door de nieuwe seizoenscatalogus gebladerd?
Zo ja, dan heb je vast de mooie Wondrous Wreath set op blz 9 gezien. Een stempel set met daarbij passende dies, als een bundel met 15% korting te bestellen.
Wow, wat vind ik het een geweldige set zeg, een photopolymer set, dus je kan zien waar je, je stempelafdruk neerzet!

 Ik heb hier verschillende groene tinten gebruikt, de basis is een lichte kleur groen bv Pear Pizzazz.
En ik heb een stukje Glimmer paper Champagne (blz 193) gebruikt.
Op Youtube kwam ik een filmpje tegen hoe je deze set het makkelijkst kan gebruiken.
Handige tips dus.. Nieuwsgierig?

Neem dan een HIER kijkje.

Dan is deze Weekly Deal ook nog geldig tot as dinsdag 2 september.


De Tape It is de clear stempelset.
Als er vragen zijn, dan hoor ik deze graag.
Wil je iets bestellen, laat het me dan weten..

Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...