donderdag 28 augustus 2014


Vanaf vandaag de nieuwe seizoens catalogus.
Er staan zoveel mooie spullen in dat je eigenlijk alles wel wilt hebben!
Ik heb mijn oog laten vallen op de mooie White Christmas Photopolymer set op blz 31.
Geweldig deze set.
 De basis van deze kaart is Whisper White cardstock.
Ik heb met memento inkt gestempeld, en het inkleuren heb ik met de markers gedaan.

Wat een feest om nu al naar de kerstperiode toe te kunnen werken!

Ben jij ook nieuwsgierig wat er allemaal in de catalogus staat?

 

Klik HIER voor de Pdf versie.

Tevens kan je nog steeds profiteren van de BigShot actie.
Twijfel je nog, doe het dan niet te lang, de actie loopt nog tot 31 augustus.
Koop de BigShot voor € 104,95 en kies een gratis bundel naar keuze uit.


Heb je geen interesse in de BigShot maar wel in een van de bundels?  Dan kan dat ook, je kan de bundels los kopen er zit dan 15% korting op een bundel. De prijzen(met de 15% korting) staan hierboven aangegeven.

Dan tot slot:  stel dat je een bestelling hebt van 200 euro, dan mag je voor een bedrag tot € 30 hostess euro's iets uit de catalogi uitzoeken.  Dat kan dus van alles zijn...
En je betaald dan geen verzendkosten.


Op vrijdag 29 augustus ga ik een verzamelbestelling doen, dus als je iets wilt hebben, laat het me dan  vandaag nog weten.
Veel plezier bij het doorbladeren van de catalogus.
Als er vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...