woensdag 10 september 2014

bomenpons en nieuwe Weekly deal

Ondanks alle drukte deze week toch nog iets leuks om aan jullie te laten zien.
Ik ben met de Tree Punch bezig geweest.
Op blz 24 van de seizoenscatalogus staat een leuke bomen pons en een Festival of Tree stempel set. En natuurlijk is deze combi als Bundelprijs te koop € 33,75.

 Ik heb hier alleen de pons gebruikt

Een paar stukjes van het Under the tree Specialty designpapier gebruikt.
en rode en groen cardstock.

Dan is er weer een nieuwe Weekly Deal, geldig van 10 sept t/m 16 sept.
Deze keer weer leuke artikelen met korting te krijgen.



Wil jij die leuke pons, of ga je toch voor de Ovals Collection Framelits? Laat het me weten.
Op 16 sept gaat ik weer een verzamelbestelling plaatsen.

Dan is er in Rijswijk aanstaande vrijdag de start van het Creatief Weekend.
Ook ik ben dan van de partij, je kan mij vinden op het Stampin' Up! plein.
Wil je meer lezen over het event? Neem dan HIER een kijkje

Nog een fijne dag,
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...