woensdag 8 oktober 2014

Nieuwe weekly deals

Hallo allen,

Nee, het gaat nog steeds niet met me, mijn dagbesteding is voornamelijk zitten, en dan zou je zeggen kaarten maken, ja en nee, daar heb ik niet eens de fut voor. Terwijl ik zat leuke dingen in gedachten heb.
Ik wil jullie wel dit leuke pizza doosje laten zien, Misschien had je hem al gezien in levenden lijve dat kan, ik had het bij me op de beurs van afgelopen september.

Eigenlijk is het helemaal niet moeilijk om zo'n doosje te maken.
Het idee komt van Pootles. Neem HIER maar eens een kijkje
en maak je eigen doosje.
Ik heb Real Red, en Night of Navy als basis gebruikt. Het design papier komt uit de serie Maritime (blz 187)


Het is woensdag dus tijd voor een nieuwe Weekly Deal
deze deal is geldig van 8 okt t/m 14 okt.


En ja er zit weer een stempelset bij, het gaat om de Wood versie van de Geometrical. In het boek kan je hem vinden op blz 141.

Als er een leuke deal voor je bij zit, laat het me dan weten. as vrijdag ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen
Heb je andere vragen dan hoor ik het graag van je.
groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...