woensdag 15 oktober 2014

Nieuwe Weekly Deals

En gelukkig gaat het de goede kant met me op, vandaag weer een hele goede dag gehad. Ik heb weer het idee dat ik van alles kan doen, zonder dat ik denk effe ziten.
Gisterenavond had ik de leuke Kerstbomen ( Festival of Trees blz 24) set in mijn handen en dacht hier moet toch nog iets anders mee te maken zijn.
Ik ben aan de mozaiek gegaan.
Kan dit dan, Ja hoor eerst de boom stempelen, dan uit ponsen en de stam knip je eraf.
Dan begint de grote klus, een patroon neerleggen....
Dit is mijn kaart geworden


En omdat het weer Woensdag is hebben we een nieuwe Weekly Deal.
De deals zijn geldig van woensdag 15 okt t/m dinsdag 21 okt.


Deze keer zitten er weer leuke spullen tussen al zeg ik het zelf.
Leuke Card Thinlits, waar je geweldige kaarten mee kan maken. Geen 39,95 maar 29,95 euro en dat is een hele leuke deal!!
Herken je deze nog?
Een blogpost van 24 sept. zie hier 

In de weekly zit ook weer een stempelset. Truly Grateful en wel de houten versie van 33,95 voor 25,46 euro. Dus geen gedoe met clearblokjes, je kan direct aan de slag.

Zit er iets leuks voor je bij, geef je bestelling dan aan mij door.

groetjes Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...