dinsdag 20 januari 2015

Hello

Zo het is weer tijd om

te zeggen.
Dit kaartje is gemaakt met ..... dat geweldig leuke papier uit de sale-a-bration op blz 15.
Als je het zo in dat boekje ziet staan denk je, nee dat is niks. Maar, als je het in je handen hebt, dan kan je er zoveel meer mee....

Hier een ander desig uit het pak en met 3 kleuren bewerkt.
Goed, weer over mijn kaart.
De Lotus Blossom is ook zoo leuk om mee te werken. Hier de kleuren Blushing bride, Calypso Coral en Cajun Craze gebruikt.
Een tag met de Scalloped TagTopper pons en hieraan een stukje Best Ever Year lint er aan.
De tekst komt uit de Crazy About You (blz 31 spring) set. Helemaal geweldig is ie, je kan vele combinaties maken.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten
Iedereen nog een leuke dag verder.
Miranda

dan nog even de lijst van producten die ik heb gebruikt.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...