zaterdag 21 februari 2015

Petal Potpourri en treat bag

Heb jij dat ook wel eens? Op zoek naar een leuke kaart en dat je daar dan weer iets aardigs in kan stoppen. Heb er een aantal dagen op zitten broeden, maar kwam er niet uit, tot ik voor de zoveelste keer de spring summer catalogus door bladerde en eindigde op blz 23.
Een soort van kaart map /zakje. Heb deze dan ook lekker nagemaakt!


 En een kaartje voor erin bijgemaakt, hier kan dan de leuke boodschap op, en ik kan er eventueel ook nog een kadobon of geld bij stoppen.



Eigenlijk best simpel, alleen moet je wel de juiste spullen hebben.

Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten.
Wil je iets bestellen, geef dit dan aan mij door.
Voor nu, iedereen nog een leuk weekend.

Hier een lijst met wat ik heb gebruikt.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...