woensdag 25 maart 2015

balloon en nieuwe deals

Afgelopen week deze kaart gemaakt.
Ik wilde eens iets anders dan anders maken, wat betreft het formaat dan.
En omdat ik een verjaardagskaart nodig had en de Sale-a-Bration nog steeds is, ( tot 31 maart) heb ik het prachtige Irresitibly Yours Specialty paper gebruikt.


Ik vind het toch een soort van "tover"papier. Je kan er van alles mee doen.
Deze ballonnen heb ik eerst gestempeld met de Celebrate Today set, en dan met een stukje keukenpapier erover heen zodat de sterren weer wit worden. Met de bijpassende dies heb ik de ballonnen uit gestanst.
En toen kwam ik het volgende probleem tegen, een passende envelop. Ja, die heb ik gemaakt met de envelop punch board. (Deze is nu heel voordelig te krijgen, zit in de Weekly deal) En daar stond ook niet deze kaart maat op, dus ik op zoek naar een programma wat de maten voor me uitrekent. Gevonden en een knal roze envelop gemaakt.

Nieuwe Weekly deals.
Deze zijn geldig van 25 maart t/m 31 maart.

Als je opzoek bent naar papier dan zijn deze deals misschien wel iets voor jou?
Cardstock en designpapier, en hier kan je dan een envelop mee maken, een lintje erom en je hebt een prachtig kado!



Built for Free Using: My Stampin Blog


Profiteer nu nog van de Sale-a-bration actie.
Bij een besteding van € 60 mag je een artikel uit de sale-a-bration boekje/folders uitzoeken.
Wees snel, want de actie is bijna afgelopen, geef je bestelling voor maandag 30 maart door, want dan ga ik weer bestellen.
Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...