vrijdag 20 maart 2015

Vellum....

Zo, wat is het toch heerlijk om vrij te zijn, niet werken, ja voorbereidingen maken voor het creatief weekend op 11, 12 en 13 april. Ik zou zeggen kom gezellig langs, maak er een leuke creatieve dag van.

Goed ik ben dus met het prachtige Sheer Perfection Designer Vellum Stack van de Sale-a-Bration aan de slag gegaan. Wat is het leuk om dit met markers in te kleuren en dan simpel op cardstock plakken, tekst en lintje en .........
 Doordat ik het vellum op whisper White heb geplakt, komen de vlinders nog meer tot hun recht.

of deze.. (mijn favoriet)

 Nee, maar 2 kleuren gebruikt, groen en oranje, en wat een effect geeft dit...

Ja, wat doe je met een restje van de strepen, ik wist het niet goed, maar omdat ik het dikke bakers twine uit de sale-a-bration in mijn handen had, ben ik met die incolors 2015-2016 aan de slag gegaan..
Natuurlijk zitten er nog meerdere designs op het blok, 12 designs en dan krijg je van ieder 2 velletjes.
een prachtig kado al zeg ik het zelf. (Klik op het plaatje in de rechter zijbalk voor de andere designs) dus wil jij nog iets uit de Sale-a-Bration actie hebben, geef dan nog voor 30 maart je bestelling door.

Als er vragen zijn dan hoor ik ze graag,
Iedereen een goed weekend,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...