donderdag 30 april 2015

Curvy Keepsakes en nieuwe deals.

Hallo allemaal,

deze keer een doosje gemaakt met de Curvy Keepsakes Thinlits mal.
een aantal van jullie hebben er eentje van me kado gekregen bij de bestelling, misschien in een andere kleur, maar het idee is hetzelfde.

Goed nieuws, want de vlinder mal die ik hier gebruikt heb, is weer te bestellen. Het gaat om de Butterfly Basic en de Thinlits uit de spring summer op blz 26.
Ik heb hier ook de masks dots (blz 2015) gebruikt, en met een marker effe krassen.

En dan de nieuwe weekly deals.
deze zijn geldig van 29 apr t/m 5 mei.



Built for Free Using: My Stampin Blog


zit er iets leuks voor je bij..laat het me weten.
Fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...