zaterdag 18 april 2015

From the herd en wie had dit gedacht.

Hallo Allemaal,

Ja, die set From the Herd blijft me achter volgen!?


Ze kijken verbaasd en ook wel erg blij.
Ik vond de kaart wel toepasselijk voor deze feestelijke dag!
Nu zul je, je afvragen wat is er nu weer aan de hand.
Nou, precies vandaag, ben ik 2 jaar een demonstratrice bij Stampin' Up!
Joehoe..
eigenlijk is het niet te geloven,  2 jaar alweer. Ik denk nog stap die ik toen ging maken, zal ik wel of zal ik niet, en spijt, o nee, dat heb ik totaal niet.
Het is een pracht baan, komt omdat het zo leuk is om over de producten van Stampin' Up! te praten, mensen enthousiast te maken en te laten voelen hoe het is om een stempel in je handen te hebben.
Ik hoop dat er nog vele leuke jaren mogen volgen.

zou jij ook een demonstratrice willen worden, maar twijfel je, misschien kan ik je helpen bij het maken van de juiste keuze.

wat heb ik voor de kaart gebruikt


Built for Free Using: My Stampin Blog

Als je vragen over het een of ander hebt, laat het me dan weten.
iedereen een leuke dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...