woensdag 1 april 2015

Hallo Allen,

Vanaf vandaag is het Sale-a-bration feest afgelopen, en dat is geen grapje!
Hoop dat jullie het leuk vonden en lekker bezig zijn met al die prachtige producten? Ik heb in in ieder geval een hele leuke tijd gehad.
Nu is het wachten op het volgende feest, de nieuwe catalogus.
De huidige 2 catalogi, Annual en spring summer, lopen tot 2 juni, dus als je nog iets heel graag wil hebben, wacht dan niet te lang, voor je het weet is het niet meer te bestellen.
Over feest gesproken, dit kaartje voor een verjaardag gemaakt.

ik vind die lama's zo leuk dat ik ze om een hoekje heb laten kijken.

Een ander feest zijn de nieuwe Weekly Deals.
Deze zijn gedlig van 1 apr t/m 7 apr.


Built for Free Using: My Stampin Blog




Deze keer zitten er hele leuke producten bij. 
Als je van doosje maken hou, dan is het wel iets voor je.
Het Gift Box Punch Board (blz 14 spring catalogus) een board waar je niet bij na hoeft te denken, de maten staan erop, en je hebt er een prachtige sluiting bij. meer info vind je HIER
Ben je niet zo van het board, dan kan je ook de kant en klare kraft doosjes nemen, en naar je eigen zin afmaken met lint en designpapier,

Goed als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten.
Iedereen een leuke dag verder.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...