donderdag 9 april 2015

Nog 1 nachtje slapen.

Tas...check
stempels.......check
inkt...check
kaarten......check
doosjes.....check
en zo gaat mijn lijstje nog wel even door,

nog een dag dan is het zover, Jij komt tot ook?
Ik sta vrijdag, zaterdag en zondag op het creatief weekend in Rijswijk.

Tijdens dit weekend ga een prachtige stempel set de Six-Sided Sampler en de bijpassende Hexagon pons verloten onder degene die een bestelling plaatsen (van minimaal € 30),  van 10 april t/m 12 april.
Dit mag via de email, maar ook komend weekend op de beurs.
Deze kaart is met de six-Sided Sampler set gemaakt.
De tekst en de vlinder zitten niet in de set.


Op het creatief weekend kan mij vinden op het Stampin' Up! plein, het kraam nummer is K3 (nee ik ga niet zingen). Voor meer info klik even op het plaatje in de zijbalk rechts.Ik zou zeggen, kom gezellig langs!
Tot dan,

Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...