maandag 25 mei 2015

Afgelopen zaterdag was er een Stampin' Up! event in Duiven,  en daar moest ik natuurlijk ook bij zijn.
Met zo'n kleine 200 enthousiaste demonstratrices was het een hele gezellige dag.
 Voor deze dag had ik een nieuw naambordje gemaakt.

Ik ben met de sea street aan de slag gegaan.

Ook is het zo leuk om met je collega's swaps (een kaart front, of iets kleins) te ruilen.
Voor deze dag heb ik dit kaartfront gemaakt.


Hier ben ik met sponsjes en de incolors 2013-2015 aan de slag gegaan om de achtergrond te maken. Vervolgens een malletje van doorzichtig sheet gemaakt met verschillende maten cirkels. Deze mal op je kaart en dan met een dauber en whisper white craft inkt de cirkels maken. alles goed laten drogen en dan kom je tot dit resultaat. Een bloem en stukje draad erop, tekst en klaar is je kaart.

Natuurlijk hebben we ook niet stil gezeten. Met z'n alleen een leuke kaart gemaakt met een Nieuwe Stempelset Awesomely Artistic.  Een hele leuke veelzijdige set


Natuurlijk met de nieuwe incolors 2015-2017 gewerkt.
Zie de bijpassende envelop voor een prachtig eindresultaat.

Iedereen nog een leuke dag,
Miranda
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...