dinsdag 5 mei 2015

Chalk inkt, en Posage Due .

Hallo allen,

Vandaag was het zo'n dag van, laat ik eens lekker kliederen met inkt.
Echt vies werd ik er niet van, ik ben aan de slag gegaan met Chalk inkt.
Geweldige inkt voor als je van een krijtlook houdt.
In de spring summer op blz 25 kan je ze vinden, 3 kleuren en chalkboard paper.
Dat papier in combinatie met de chalk inkt, geeft het effect van een schoolbord.
zie hier

deze producten zijn het;
Built for Free Using: My Stampin Blog


Eigenlijk best jammer dat de set Postage Due eruit gaat, je kan er leuke kaarten mee maken.
hier een met embossingpoeder gemaakt.

 De basis met Crumb cake gestempeld, en de zegels en bloem met chalk en hier overheen clear embossingpoeder. Geeft net weer een ander effect.

Heb je de update van de retired lijst al gezien?
Wat is er nog wel en wat niet meer te bestellen,in de zijbalk rechts vind je de link.
twijfel je over iets? wacht dan niet te lang, voor je het weet is het 2 juni en dan kan het niet meer.

Tot morgen!
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...