zondag 28 juni 2015

Hamburgerbox

Hallo Allen,

Echt lekker zonnig weer dat is het niet, dus.
dan maar voorbereidingen maken voor de XXL Braderie as vrijdag hier in Alphen aan den Rijn
Nu heb ik de Hamburger box die in de kast liggen en dacht, ja die maak ik effe.
Nou dat is een soort van frustratie zeg!
uit stansen is geen probleem, maar
het in elkaar zetten gaat niet zo netjes. Er zit wel een beschrijving bij hoor, maar ik vind die vouwlijnen niet zo scherp.. Wat doe je dan,
zoeken op Youtube voor tips, en wat blijkt, ik ben niet de enige die er mee zat te worstelen.
Jen Arkfeld heeft er een klein filmpje van gemaakt, klik HIER en bekijk het filmpje.

Eigenlijk is deze Tip heel logisch, en bovendien vind ik het doosje zo beter sluiten!

Ik heb een aantal papiertjes verprutst, jammer, maar deze is goed gegaan.

Het papier wat ik hier heb gebruikt komt uit de Color Me Irresistible Specialty Series Paper op blz 142. De bloem heb ik gemaakt met de Bouguet Bigz L dies blz 175. De tekst komt uit de Nederlandse set KJEG (of te wel koop je eigen geschenk) meer info in de bovenbalk.

Hou je van koopjes? Vanaf 1 juli wordt het Clearabce Rack in de webwinkel weer aangevuld, dus kom 1 juli kijken of er voor jou ook iets bijzit.

Als je vragen over het een of ander hebt, stuur dan een email,
Iedereen nog een leuke dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...