woensdag 8 juli 2015

mini treat bag

Wat blijft het toch leuk om een mini treat bag te maken.
Op de kraam had ik ook een aantal van die zakjes liggen.
Ik laat deze zien, omdat vanaf vandaag in de Weekly deals, markers zitten voor een leuke prijs!
Wist je dat je daar ook je stempel mee kan inkleuren?

Bij deze treat bag heb ik de achtergrond stempel Brushstrokes gebruikt
en iedere baan met een andere kleur marker ingekleurd.
Schuin op het papier gelegd en dan krijg je dit resultaat.
De tekst komt uit de set You`re So Sweet, kijk maar eens op blz 57 daar staat deze set.
Je kan hem als  voordelige Bundel bestellen,
de stempels samen met de Mini treat bag thinlits voor € 61. En dat is een stuk voordeliger dan dat je ze los koopt (stempels € 23 en thinlits €49).
een stukje glitter papier en de groene smalle strookjes heb ik van het cotton papier geknipt.
De tekst heb ik ook met de markers ingekleurd en afgedrukt.


Built for Free Using: My Stampin Blog


als je vragen hebt, stuur me dan een email.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...