zaterdag 25 juli 2015

Pff, het is nu echt weer om heerlijk aan de knutsel te gaan.
Vorige week kwam ik een filmpje tegen van Deb Valder met een leuke techniek.
En aangezien het toch ... weer is, mooi de kans om dat eens uit te proberen.
Om het mezelf makkelijk te maken heb ik de kaart na gemaakt.
Het gaat om deze kaart, gemaakt met de set You"ve Got This (blz 113, € 34,00)

Zo leuk om te doen! Je moet denk ik wel even opzoek naar de juiste spullen.
Nu ga ik bedenken met welke stempels ik deze techniek nog meer kan doen.
Ik zou zeggen, bekijk HIER.het filmpje.   en ga zelf aan de slag!

Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten.
Heb je de Weekly deals nog gezien? (Rechter zijbalk boven aan)
Zit er nog iets leuks voor je bij.... geef het door, dan kan het met de bestelling van maandag 27 juli mee.

Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...