woensdag 1 juli 2015

punch board

Hallo allen,

Het is zo warm, dat buiten zitten geen optie is. Nou wat ga je dan doen?
Tuurlijk, binnen aan de knutsel, doosjes maken. Ach, dat is toch zo bijzonder niet?
Nou op zich niet, maar het is een kerstdoosje! en dat nu midden in de zomer, je kan er niet vroeg genoeg mee zijn haha.
Nee hoor, as vrijdag sta ik op de Bonte Braderie hier in Alphen aan den Rijn.
Ik zou zeggen, kom gezellig even langs, al was het maar om de doosjes te bewonderen.
Ik had het wel over kerstdoosjes, maar ik heb ook andere zomerse exemplaren gemaakt.
Ik ben aan de slag geweest met alle punch boarden,
de Envelop punch board, de Gift box punch board en ook de Gift Bag punch board.


hier het kerstdoosje gemaakt met het gift box punch board.



Heb je ze al gezien, de nieuwe Weekly deals?
Je kan ze vinden aan de rechter zijkant, geldig van 1 juli t/m 7 juli.
Zit er een leuke deal voor je bij....geef het dan door. as maandag gaat er een verzamelbestelling uit.
Wil je nog meer koopjes?
klik dan op het plaatje van de webshop, vervolgens aan de linker kant op Clearance Rack klikken. Hier vind je oudere producten voor een leuk prijsje.
Of klik HIER

Heb je vragen over het een of het ander,
Lijkt het je leuk om een keer kennis te maken met Stampn' Up!,
Of  misschien wil je iets bestellen,
Stuur me een email.
Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...