dinsdag 15 september 2015

Sprinckles

Zo, de beurs is weer voorbij. Geen idee wat jullie er van vonden? Maar ik heb 2 hele leuke gezellige dagen gehad. Van een aantal klanten leuke reacties op de spinnenpost gehad, zij hadden een vrije toegangskaart van mij gekregen, en dat is natuurlijk altijd leuk om te krijgen.
Natuurlijk zoals altijd veel mensen gesproken over de prachtige producten van Stampin' Up!
Inmiddels  heb ik alle spullen opgeruimd, maar niet voor lang, eind november is er weer een creatief weekend, en dan ben ik ook weer van de partij. Noteer alvast maar in je agenda, 

Afgelopen zondag had ik een uitnodiging gekregen voor een feestje, helaas ging dat niet door. Ik heb een kaart gemaakt voor de jarige.


Een kaart waarbij ik van alles heb gebruikt. design papier, Framelits, en de favoriete set Sprinkles of Life.

Built for Free Using: My Stampin Blog



en ja, er is nieuwe zwarte inkt, en deze stempelt echt zwart, wow!
Op de beurstafel had ik de inkt liggen, en de Haloween Uil mee gestempeld. Ja, dat zwart is echt diep zwart. Het is een archival inkt, dus iets vetter.

Goed, als er vragen over het een of ander zijn, dan zou ik zeggen, zet op de mail..
Als je iets wilt bestellen, dat kan, geef het aan me door dan zal ik het eind van deze maand voor je bestellen.

Miranda


fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...