zondag 18 oktober 2015

Hallo allen,

Even iets van me laten horen, het is al weer zo lang geleden dat ik iets heb laten zien.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met 1 vel designpapier. En daar kan je best veel uithalen, 4 kaarten en een doosje!  Aangezien ik nog een aantal kerstkaarten nodig heb, dacht ik effe doen en het is nog leuk ook.
Wat heb ik dan gemaakt, nou deze kaart, en dan 4 totaal.

hier heb ik met een techniek gestempeld. een kissing techniek, als je naar de set kijkt zie je dat de stempel van het kado geen reliƫf heeft. Deze heb ik gemaakt met de schuine streep. Eerst rode inkt op de strepen en dan met je kado stempel op de strepen, en daarna druk je af op je papier.

en dit doosje komt ook uit dat zelfde vel designpapier.



Het designpapier is uit de serie Season of Cheer op blz 29.
de stempelset die ik gebruikt heb is Your Presents van blz 32.
verders met rode en groene kleuren gewerkt.

Als er vragen zijn over het een of het ander, laat het me dan weten.
wil je nog iets bestellen, laat het vandaag nog weten morgen gaat er een verzamelbestelling geplaats worden.
iedereen nog een leuke dag,
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...