dinsdag 2 februari 2016

sponsjes en doubers

Hoi,

dit ken je vast wel, je moet van alles, maar heb er totaal geen zin in. Nou afgelopen zaterdag had ik zo'n dag.  En wat ga je dan doen?? juist, ja, je hele tafel vol zetten met inktpads, sponsjes doubers, kladpapier en een stempelset en dat ziet er dan ongeveer zo uit.



tja, wat zal ik hier eens mee gaan doen? heerlijk kliederen...

Op Youtube kwam ik een filmpje tegen en het ging over sponsjes en doubers, en bedacht me dat ik dat ook wel kon. Dus ik allerlei kleuren inkpads opgezocht, zelfs de oude zwart en grijze pads heb ik gebruikt. Nieuwsgierig naar de kaart?
nou dit is hem geworden..


heerlijk kliederen met sponsjes doubers, en ja ook de embossingpoeder is gebruikt.
en het effect vind ik prachtig. En wat iets minder leuk is, is dat mijn vingers (na de afwas te hebben gedaan) nog steeds onder de inkt zitten. haha.
Ik gaat er zeker nog een paar variaties op maken.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten.
fijne dag verder.
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...