zondag 20 maart 2016

Slider card

Hallo,
Een tijdje terug kwam Dawn met een leuke kaart, eentje die je kan schuiven.
En ja, ik maak graag kaartjes waar iets mee aan de hand is.
Ik de kast ingedoken en een leuk design papier opgezocht, My Party (blz 5) uit de spring summer
en de Celebrate Today set met de bijpassende dies (blz 102) uit de anual catalogus


en als je de ballon opschuift krijg je de tekst..





eigenlijk is deze kaart maken niet moeilijk. Ja, je moet wel alle spullen in huis hebben.
Ik heb een ballon als schuifmechanisme maar je kan ook een cirkel of vierkant of.....

kijk eens naar het filmpje en ga lekker zelf aan de slag!
Klik HIER

Heb je vragen over het een of ander,
wil je iets bestellen?  geef het dan door, ik ben van plan om maandag 21 maart  weer te bestellen.

Fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...