woensdag 16 maart 2016


Wat een prachtige dag vandaag, om vrolijk van te worden!
Dit kaartje gemaakt wederom met de Botanical Blooms. ik heb hier de stempels en de dies gebruikt.


en de tekst komt uit de sale-a-bration set perfect pairings.
En ja, de Sale-a-Bration duurt nog tot 31 maart, dus als je nog een van deze prachtige cadeaus wil, geef je bestelling dan voor 31 maart door.

Ik bedacht, dat het wel leuk is om een actie te houden en dat is gratis verzenden van je bestelling., hoe leuk is dat? Dus plaats je bestelling en dan betaal ik de verzendkosten.

Woensdag, en dat betekend nieuwe weekly deals.
Deze keer een beetje in het teken van de kerst, dus als je met kerstkaarten aan de slag wil?
alle ingrediƫnten voor de kerstkaart zitten in de deal!


In April is het dan weer zover, het creatief weekend in Rijswijk. Ook ik ben dan van de party en wel op de zaterdag16 en de zondag 17 april. Jij komt toch ook? 
Misschien wil je met leuke korting naar binnen? neem dan even een kijkje in de bovenbalk onder het kopje creatief weekend.
Als je een bestelling plaats voor (uiterste datum) 7 april, dan is het mogelijk om het tijdens de beurs (alleen zaterdag of zondag) op te halen. Woon je in Belgiƫ, is dit ook mogelijk, voor 7 april bestellen, mij betalen en het dan op de beurs ophalen. (dit mag namelijk wel).

heb je vragen over het een of het ander, laat het me dan weten.
fijne dag verder
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...