zondag 5 juni 2016

Best Birds


Oh, wat staan er weer veel mooie spullen in de catalogus. Jammer, dat er veel ponsen zijn verdwenen, maar, hiervoor zijn er wel veel Thinlits voor terug gekomen, de een is nog mooier dan de ander.
De Bigshot heeft een nieuwe plaat gekregen voor beter resultaat. Nu zal je, je afvragen wat bedoelt ze allemaal? Bekijk het filmpje maar, dan zie je wat ik bedoel. klik HIER

Deze keer ben ik met de Best Birds set op blz 53 aan de slag gegaan,. een set met Birds en Blooms Thinlits blz 194. Toevallig ook als bundel te bestellen voor € 52,00.


De huismus zie je hier bij mij niet meer in de tuin. Des te leuker is het om een kaart met de huismus te maken.Zoals je ziet heb ik ook de Sheltering Tree blz 96 gebruikt en met een sponsje de achtergrond gedaan. een set om genoeg combinaties mee te maken!

heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten,
groetjes Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...