dinsdag 5 juli 2016

Misschien is dit iets voor jou?


Ja, je leest het goed. Misschien is dit echt wel iets voor jou, "wat dan zou je denken? ".
Nou in de periode van 7 juli t/m 31 juli bij een besteding van € 60 ( of een veelvoud hiervan) krijg je van Stampin ' Up! een coupon terwaarde van €6,00 welke je kunt inwisselen gedurende de periode van 2 t/m 31 augustus op de hele collectie van Stampin ' Up!

Is dat effe leuk? en nog leuker is, dat er helemaal geen limit aan het aantal coupons zit, dat je kunt verdienen of inleveren !
(Dus als je nu voor €120  besteld krijg je 2 coupons, die je in augustus tegelijkertijd kunt inwisselen.)

En dan nog iets, in de maand augustus is er een speciale bundel te krijgen ( en ja, je kan dan ook je coupons hiervoor inwisselen)  Het gaat om deze bundel. Thoughtfull Branches.




klik HIER dan kan je de bundel beter bekijken.

de Thoughtfull Branches bundel (bestelnr 144328)  is te bestellen voor € 63,50, maar je kan de stempels en dies ook los van elkaar bestellen.
Let wel  het is een beperkte tijd beschikbaar (2- 31 augustus), en te bestellen zolang de voorraad strekt!


Heb je interesse in een coupon? geef je bestelling dan aan mij door.
donderdag 7 juli ga ik weer bestellen.
heb je vragen, laat het me dan weten.
fijne avond
Miranda.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...