woensdag 7 december 2016

Hallo,

Sinterklaas is het land weer uit en dan is het tijd om op zoek te gaan naar een mooie kerstboom.
Nee, mijn papieren bomen heb ik nog niet opgetuigd maar dat gaat heus nog wel gebeuren hoor!
momenteel heb ik niet zoveel tijd om creatief bezig te zijn, werk en studie zijn de boosdoeners.

goed, ik had nog een leuke kaart om te laten zien.

kaarsjes, kaarsjes uit welke set komen die nu weer?
nou, uit de Jar of Cheer set (blz 25 autumn/winter)
stempelen uitknippen en opplakken. de achtergrond met een sponsje en inkt, net zo licht of donker als je zelf wil. de tekst komt uit de set Forever Evergreen (blz 35).

Ik heb HIER een update (6-12-2016) van de retired list. wat is er nog te bestellen en wat niet?

en de Year and Closeouts actie gaat ook nog vrolijk verder. Nieuwsgierig?
HIER vind je meer informatie.

ben je nog opzoek naar een kado voor onder de kerstboom? Geef je bestelling dan door voor 12 december.

fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...