vrijdag 22 september 2017

embossingpoeder en glitter

Hallo,

Ja, ik dacht laat ik weer eens iets uitproberen.
Ik kreeg de vraag welk materiaal er bij een bepaalde kaart werd gebruikt. Nu, dat wist ik.
De kaart was gemaakt met met  een embossingpoeder en glitter. En daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, alles zit een klein beetje onder de glitter nu, haha.

de Lovely as a Tree (jaarcatalogus 137) is een perfecte set om mee te heat-embossen.
 kijk..

Het is lastig te zien maar er zit een glittertje verwerkt in de embossingpoeder.
Van ieder heb ik wat genomen en in een bakje met elkaar vermengt.
De boom stempel ik met de Versamark en daaroverheen gooi ik mijn mengsel van wit en glitter.
De heatgun erop en voila.
de sterretjes heb ik met witte craft inkt gestempeld.

Ik had de smaak te pakken en dacht dat de nieuwe bomen set Season Like Christmas ook heel geschikt is. seizoenscatalogus blz 9.


Ik heb het kaartje clean en simpel gehouden.
deze boom is opgebouwd uit lagen welke ik niet allemaal heb gebruikt.
Eerst een groene en dan de bruine boomstam.
Dan een laag met versamark en weer mijn mengsel van wit en glitter gebruikt, de heatgun erop en dan krijg je dus een lekker pak sneeuw!

Goed, bijna is het oktober, dan gaat er weer een nieuwe actie in. 4 designpapierpakken halen en maar 3 betalen. Wil je weten welke er in de actie zitten? Neem dan HIER een kijkje.
Maak je keuze en geef deze dan alvast aan mij door.
heb je vragen of wil je iets bestellen, geef het dan aan me door.

Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...