zaterdag 7 oktober 2017

Colorful Seasons

Hallo,

Wat een heerlijk weer om met mijn stempels aan de slag te gaan. Echt herfst, heerlijk!
Kijk in naar buiten dan heeft mijn tuin vele prachtige herfstkleuren. Dit inspireerde mij om met herfsttinten te werken, Crushed curry, Cajun Craze en een tikkie lemon lime twist.
Ik heb gekozen voor de Colorful Seasons set, eentje waar herfstbladeren in zitten.

In de cirkel heb ik beide kleuren samen met een sponsje gebruikt en dan krijg je een prachtige kleur.
de stoel is er eentje van de bijpassende thinlits blz 216.

deze prachtige set zit in de aanbieding van de World Card making days. Nu te bestellen met een  leuke korting van 15%. en betaal € 28,05
neem HIER een kijkje voor de andere sets en aanbiedingen

als er vragen zijn laat het me weten,
wil je een bestelling doorgeven zet het op de email.
Fijn Weekend!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...