woensdag 18 april 2018

Feest feest feest

Hoi,

Nee, ik ben niet jarig hoor! Het is nog veel leuker....
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik ben ingestapt bij Stampin' Up! whoohoo..
Nee, totaal geen spijt van, ik vind het steeds leuker worden!





Misschien wil je kennis maken met de spullen van Stampin Up! dan heb ik iets leuks! Op zaterdag 26 mei geef ik een stempelfeest.  Op 1 juni komt er namelijk een nieuwe catalogus uit, en ik dacht ik organiseer een middag (26 mei) waarbij we met de allernieuwste stempels, inktkleuren en  papier aan de slag gaan.
Ik zou zeggen geef je op en kom gezellig op mijn feestje!
vragen.. zet ze op de email.

Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...