maandag 16 april 2018

kadobon verpakking.

Hoi,

Een verjaardag, wat ga ik de jarige kado geven? Vaak kies je voor een kadobon. Herkenbaar toch?
Zo gezegd en zo gedaan ik heb een kadobon gekocht. Een beetje winkel pakt het leuk in, deze winkel deed dit niet, ik kreeg het mee in een simpel wit zakje.
Ik kon ervoor kiezen om deze te bewerken hoor maar dat heb ik niet gedaan.

Kijk, ik dacht, ik maak een soort van kaart mapje waar ik de kadobon dan in kan doen.

Leuk toch? ik heb het design papier Picture Perfect party gebruikt.
en de kaarsjes komen uit de stempelset Picture Perfect Birtday beide blz 5 voorjaarscatalogus.

wat heb je nodig:
basis cardstock 22 x 14 cm. rillen op 4 cm en op 11 cm lange zijde.
de basis dubbel vouwen en een strook design papier(cirkels) opplakken.
dan de 4cm flap dubbel vouwen en daarop een strook design. de strook vast lijmen.
de zijkanten vastzetten met wat je voorkeur heeft, lijm tape.

en dan kan je kadobon erin geschoven worden.



De cijfers heb ik gemaakt met de Large Numbers framelits blz 215 jaarcatalogus. Jammer genoeg staan deze op de retired lijst en komen dus niet meer terug in de nieuwe catalogus. Wil jij deze nog in je collectie hebben, wacht dan niet tet lang met bestellen, dit kan nog t/m 31 mei.

Ik hoor wel als je vragen hebt of iets wiltbestellen.
Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...